ביטוח למאמני אתלטיקה

אתם מאמני האתלטיקה החולשים על תחומי ספורט רבים, אשר חלקם משויכים למקצועות המסלול וחלקם למקצועות השדה, נחשפים כל יום לפעילות הספורטיבית האינטנסיבית של המתאמנים שלכם.

האימונים הם מפרכים וכל אחד מהספורטאים עושה הכול כדי לשפר את הישגיו ולהצליח בתחרויות. לא אחת אתם רואים שהמתאמנים מבצעים מאמצים שהם מעל היכולות הפיסיות שלהם ואתם מכניסים אותם למסגרת הנכונה כדי שלא ייגרם נזק ואף נזק בלתי הפיך לגופם. לשם כך ראוי שתכסו את עצמכם בפוליסת ביטוח למאמני אתלטיקה. כל זאת בעמוד הבא:

ביטוח אחריות מקצועית למאמני אתלטיקה

ביטוח אחריות מקצועית נועד לעטוף את המאמנים ולהעניק להם הגנה מקסימלית במקרה של תביעות כספיות עקב פציעה שקרתה במהלך האימון, נפילה, או מחלה שהיא תולדה של האימונים.

כל מאמן חייב לשים בראש מעייניו את החופש הכלכלי שלו, הקריירה והמוניטין שלו על ידי הפעלת ביטוח אחריות מקצועיות מעולה אשר יאפשר לו לעבוד בראש שקט.

אחד היתרונות המהותיים בביטוח אשר מתבצע במשרד הוותיק שלנו הוא בעובדה שאפשר לכלול בפוליסה אחת כמה מקצועות אתלטיקה במצבים שבהם המאמן עוסק בכמה תחומים, כמו סוגים של ריצות למרחקים שונים, קפיצות לגובה וסוגי זריקה, הדיפת כדור ברזל הטלת כידון ועוד.

לקבלת הצעת מחיר לביטוח מאמנים

אני מאשר/ת שקראתי את תקנון האתר | מדיניות הפרטיות

שתפו עמוד זה:

תביעות משפטיות בגלל פציעות באימונים

בשנים האחרונות הוגשו לבתי המשפט בישראל הרבה תביעות של ספורטאים הטוענים כי המאמן התרשל בתפקידו, לא הסתכל באופן מוקפד על מהלך האימונים ועל אופן ביצוע התרגילים השונים וגם לא העניק הסבר מלא לכל סוג של תרגיל אשר נדרש הספורטאי לבצע. לכן טוענים התובעים, חוסר ההסבר הוביל לכך שבוצעו תרגילים שהם מעבר למסוגלות הפיזית שלהם או תרגילים אשר אינם נכונים ודבר זה הוביל לכך שהתובע היום לא יכול להתאמן והוא סובל מנזק ספציפי, נזק בלתי הפיך, מחלה או השלכות אחרות הנובעות מהאימונים הללו.

הסיכון באי הפעלת פוליסת אחריות מקצועית

מאמן אשר נחשף לתביעה משפטית אשר הפיצוי הכספי הנדרש בה הוא די גבוה, נמצא במצב קשה מאד. הוא צריך לשכור את שירותיו של עורך דין מומחה בתחום זה כדי שייצג אותו, יידרשו ממנו שעות של הכנת החומר, מתן הסברים, דוגמאות והוכחות לכך שהוא פעל באופן מקצועי ונכון והפציעה לא קרתה עקב האימון אלא מסיבות אחרות.

אם בית המשפט יפסוק שהתביעה נדחית, הדבר ייקח חודשים ואפילו שנים ובינתיים המאמן בזבז על כך זמן רב והמון כסף. אם בית המשפט יפסוק כי התביעה מתקבלת, הוא יצטרך לשלם סכומי עתק בבת אחת או לאורך כל חייו כפיצוי לספורטאי זה.

לעומת זאת כאשר קיים ביטוח אחריות מקצועית התואם את המציאות, עורכי הדין של חברת הביטוח הם אלה אשר מטפלים בכל נושא התביעה, מתנהלים מול התובע באופן ישיר או דרך בית המשפט. אם בית המשפט קובע כי הצדק עם התובע, חברת הביטוח תישא בכל ההוצאות הנחוצות.

אנחנו פה בשבילך

אנו במרכז לביטוח מקצועות הספורט דוגלים במצוינות בספורט הישראלי ומאמינים שמדריכי הכושר והספורט הם הדרך שלנו להצלחה בעולם הספורט הבין לאומי.

ביטוח למורי אתלטיקה אצלנו לא רק ידאג לכם באופן אישי מסיכוני תביעת רשלנות מקצועית אלא גם יפנה לכם את הראש בכדי שתוכלו להשקיע את כל המשאבים במתאמנים שלכם. פנו אלינו ונשמח להתאים לכם פוליסה אישית עוד היום.

עמודים קשורים:

שתפו עמוד זה:

לקבלת הצעת מחיר לביטוח מאמני אתלטיקה

אני מאשר/ת שקראתי את תקנון האתר | מדיניות הפרטיות
המרכז לביטוח מקצועות הספורט
המרכז לביטוח מקצועות הספורט

המרכז לביטוח מקצועות הספורט הוא מיזם מיוחד של סוכנות הביטוח אנגלמן. המיזם מנוהל על ידי סוכן ביטוח מנוסה בעל הסמכה של מאמן כושר אשר מכיר היטב את הצורך של המאמנים ואת העסקים של עולם הכושר בישראל.

לוגו המרכז לביטוח מקצועות הספורט והרפואה האלטרנטיבית

צרו קשר

אני מאשר/ת שקראתי את תקנון האתר | מדיניות הפרטיות
הודעת וואטסאפ

הודעת וואטסאפ

Call Now Button דילוג לתוכן