ביטוח למאמני גלישה

ענף הגלישה הוא ענף עם סוגי גלישה רבים, כל סוג גלישה מגיע עם הסיכונים שלו. בשל כך מאמני גלישה חשופים לתביעות נזיקין רבות. בעמוד זה נדבר על ביטוח אחריות מקצועית למאמני גלישה אשר מהווה את הכיסוי הביטוחי של המאמנים במצבי תביעות מצד המתאמנים.

הסיכונים הקיימים בענפי הגלישה השונים והצורף בביטוח

כאשר מדברים על הסיכונים בענף הגלישה, חייב להבין כי בתוך ענף ספורט זה יש מספר תחומים ולכל תחום יש את הסיכונים שלו. גלישת גלים לדוגמא, אשר כולה נעשית בתוך הים, טומנת בחובה סכנות כמו טביעה, פציעות קשות מסלעים גדולים ועוד. הגולשים המתלמדים חייבים לפעול לפי הנחיות המאמן וללמוד היכן מסוכן לגלוש, יציבה נכונה על הגלשן ומתי מותר ואסור לגלוש.

ענף גלישה נוסף הוא גלישה באמצעות עפיפונים (קייט סרפינג) אשר משלב גלישת גלים יחד עם גלישת רוח. בספורט זה הגולש משתמש בגלשן, מצנח ועפיפון ועליהם לעבוד בתיאום מושלם על מנת שהגולש יצליח לגלוש באופן בטיחותי. בענף ספורט זה יש כללי בטיחות ספציפיים הקשורים בעקרונות המצנח, חוטי העפיפון והגלישה בים. תקלה באחד מאלה עלולה להביא לפציעות קשות מאוד. אלו הם רק שני סוגים של ספורט גלישה וקיימים בענף הזה עוד כמה עם סיכונים נוספים.

לקבלת הצעת מחיר לביטוח מאמנים

אני מאשר/ת שקראתי את תקנון האתר | מדיניות הפרטיות

שתפו עמוד זה:

מדריכי גלישה ומפעילי בתי ספר לגלישה חשופים לתביעות נזיקין

לכל סוג של ספורט גלישה יש מאמני גלישה אשר רלוונטיים לו, מאמנים אלו מודעים לסיכונים ומשלבים בתוך שיעורי הגלישה הוראות בטיחות מפורטות לפני שבכלל מתחילים לגלוש.

למרות נקיטת הזהירות של המאמנים, מתאמנים נפצעים במהלך האימונים ולמאמנים אין שליטה על כך מהסיבה שכל מתאמן עובד עם הגלשן שלו ועלול לעשות מהלכים מחוסר ניסיון שלא תואמים את כללי הזהירות. מתאמן שנפצע קל או קשה עלול להגיש תביעת נזיקין (או הוריו) כנגד המאמן על רשלנות מקצועית, גם לאחר מספר שנים. תביעות נזיקין גוררות איתן תשלומים רבים על הוצאות משפט ופיצויים למתאמן הפצוע אשר עלולים חלילה להביא את המאמן לבעיות כלכליות להמשך חייו. מאמן אשר דאג לביטוח למאמני גלישה יהיה מכוסה ויוכל לעבור את התקופה הזו בצורה יותר מאורגנת ובטוחה.

היכן כדאי לעשות ביטוח אחריות מקצועית למאמני גלישה ועל מה לשים דגש?

אימוני גלישה נחשבים בארץ לענף עם סיכון מיוחד אשר לחברות הביטוח אין ביטוח ייעודי להציע עבורו. אצלנו במרכז למקצועות הספורט מכירים את הסיכונים שבמקצוע בכלל ובפרט את הסיכונים המיוחדים אשר מאפיינים כל סוג של ספורט גלישה, כמו כן, אנו מודעים להתתפתחות של ענף ספורט זה בארץ כענף רחב וייחודי.

אנו כיום מציעים עבור לקוחותינו ביטוח מדריך גלישה דרך לוידס העולמי (חברת ביטוח בחו"ל עם פוליסה ושירות בעברית). אנו נדאג לשים איתכם דגש על כל הפרטים הקטנים של פוליסת ביטוח בית ספר וחוג לגלישה, על מנת שתקבלו פוליסה עם גבולות אחריות רחבים ורצף ביטוחי לטווח ארוך שיגן עליכם גם מפני אותן תביעות שהגישו נגדכם לאחר מספר שנים.

אנחנו פה בשבילך

לנו במרכז לביטוח מקצועות הספורט יש ניסיון רב בביטוח מאמנים מכל הסוגים וביטוח מאמני גלישה בפרט. צרו איתנו קשר ונשמח למצוא את הפתרון הביטוחי שיתאים לכם ביותר!

עמודים קשורים:

שתפו עמוד זה:

לקבלת הצעת מחיר לביטוח מדריכי גלישה

אני מאשר/ת שקראתי את תקנון האתר | מדיניות הפרטיות
המרכז לביטוח מקצועות הספורט
המרכז לביטוח מקצועות הספורט

המרכז לביטוח מקצועות הספורט הוא מיזם מיוחד של סוכנות הביטוח אנגלמן. המיזם מנוהל על ידי סוכן ביטוח מנוסה בעל הסמכה של מאמן כושר אשר מכיר היטב את הצורך של המאמנים ואת העסקים של עולם הכושר בישראל.

לוגו המרכז לביטוח מקצועות הספורט והרפואה האלטרנטיבית

צרו קשר

אני מאשר/ת שקראתי את תקנון האתר | מדיניות הפרטיות
הודעת וואטסאפ

הודעת וואטסאפ

Call Now Button דילוג לתוכן