ביטוח למטפלים בשיטת אלבאום

שיטת אלבאום היא שיטה הוליסטית ששייכת למקצועות הרפואה האלטרנטיבית והיא מאבחנת את האדם במישורים חברתיים, רגשיים, לימודיים ותפקודיים שעל פי הם מתנהל הטיפול. מדובר בשיטה הוליסטית שאינה מדעית ולכן היא לא תמיד מדויקת. טעות באבחון עלולה לגרור עימה השלכות עבור המטופל וכתוצאה מכך תביעת נזיקין כנגד המטפל. לשם כך, מטפלים בשיטה זו זקוקים לביטוח למטפלים בשיטת אלבאום, עליו נדבר בכתבה הבאה.

מהי שיטת אלבאום?

שיטת אלבאום היא שיטה הוליסטית ממקצועות הרפואה האלטרנטיבית. בשיטה זו מאבחנים ומטפלים באנשים שסובלים מקשיי תפקוד, הפרעות קשב וקשיי למידה המשפיעים באופן ישיר ועקיף על המישור החברתי, רגשי, לימודי של האדם. על פי שיטה זו, גוף האדם מתפקד בצורתו האפקטיבית ביותר, כאשר קיים איזון בין המערכת הגופנית, רגשית, קוגנטיבית וחושית. השיטה מתאימה לטיפול מגיל ינקות ועד הגיל השלישי, אך כיום מטופלים בה בעיקר ילדים.

לקבלת הצעת מחיר לביטוח מטפלים

אני מאשר/ת שקראתי את תקנון האתר | מדיניות הפרטיות

שתפו עמוד זה:

הסיכונים שקיימים עבור מטפלים בשיטת אלבאום

שיטת אלבאום מבוססת על מחקרים מדעיים ושאלונים מדעיים, אך היא לא נחשבת שיטה מדעית. היא נלמדת במכללת אלבאום ומכשירה את מטפליה לאחר פרקטיקום בתחום. מכיוון ששיטה זו נלמדת בשלב זה בצורה מצומצמת ויעילותה לא נבדקה עדיין, מטופלים שהשיטה לא הצליחה לעזור להם בטווח הקצר או הארוך, או שמא עשתה נזקים נפשיים בשל העיסוק בנפש ללא פיקוח רפואי מסוים, עלולים לתבוע את המטפלים בתביעת נזיקין על התרשלות באחריות שלהם כלפיהם. חשוב לציין כי עיסוק בנפש האדם עלול להתפרש בצורות שונות בעת הטיפול ועל המטפלים להיות זעירים מאוד בנושא זה.

מעבר לעבודה על הנפש, המטפלים עובדים עם המטופלים גם בשיטות תנועה ומוטוריקה. בכל טיפול שלא יהיה, תנועה ומוטוריקה שחלילה לא נעשים בצורה מקצועית, עלולים לפגוע במערכת השרירים והשלד וזהו סיכון נוסף שעומד בפני המטפלים וגם עליו מטופלים יכולים לתבוע. לכן, לכל מצב שלא יהיה גם במישור הרגשי וגם במישור הפיזי, מומלץ שיהיה למטפל ביטוח למטפלי אלבאום.

מהו ביטוח אחריות מקצועית למטפלים בשיטת אלבאום?

בישראל סיכוני מקצוע הטיפול בשיטת אלבאום נחשבים לסיכונים מיוחדים, בשל כך, צריך לבצע ביטוח ייעודי לעוסקים בתחום. אצלנו במרכז לביטוח מקצועות הספורט והרפואה המשלימה יש פיתרון לנושא זה. אנו עושים כיום שיתוף פעולה עם מספר חברות ביטוח בישראל ובחו"ל ומאפשרים מגוון פתרונות לביטוח מטפלים אלטרנטיביים וביניהם גם ביטוח אחריות מקצועית למטפלים בשיטת אלבאום.

 אנו מציעים ללקוחות שלנו פוליסות ביטוח אלו, תוך הקפדה על הפרטים הכי קטנים וחשובים בפוליסה. חשוב לציין כי בביטוח מסוג זה חשוב שבסעיפי הפוליסה יהיו כמה שיותר גבולות רחבים המכסים מגוון סיכונים רחב שקיים במקצוע זה וגם לדאוג כי קיים רצף ביטוחי ארוך טווח לכל אותם מקרים בהם מטופלים תובעים את המטפל לאחר מספר שנים.

אנחנו פה בשבילך

לסיכום, אם אתם מטפלים בשיטת אלבאום ואתם מחפשים ביטוח שיגן עליכם במצבי תביעות נזיקין של מטופלים, תוכלו לפנות אלינו, לסוכנות הביטוח אנגלמן ובניו ואנו נשמח לעמוד לשירותכם ולהתאים יחד איתכם את הביטוח הנכון עבורכם.

עמודים קשורים:

שתפו עמוד זה:

לקבלת הצעת מחיר לביטוח מטפלי אלבאום

אני מאשר/ת שקראתי את תקנון האתר | מדיניות הפרטיות
לוגו המרכז לביטוח מקצועות הספורט והרפואה האלטרנטיבית

צרו קשר

אני מאשר/ת שקראתי את תקנון האתר | מדיניות הפרטיות
הודעת וואטסאפ

הודעת וואטסאפ

Call Now Button דילוג לתוכן